„Najwyższa jakość nie jest dziełem przypadku…”
Nadrzędnym celem firmy jest dobro klienta i zdobycie jego zaufania. Rozumiemy to poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów, wdrożenie systemu ISO 9001 zapewniającego stałą i niezmienną jakość oraz obsługę klienta na najwyższym poziomie.
- IQNet – The International Certification Network
- Certyfikat Systemu Jakości PN-EN ISO 9001:2001
Pragnąc zrealizować tę przewodnią myśl naszego przedsiębiorstwa wprowadziliśmy System Zarządzania Jakością . Prezes Firmy Chester Molecular określił politykę jakości oraz zadeklarował przestrzeganie uregulowań powołanych w Księdze Jakości. Zadeklarowana polityka jakości jest realizowana poprzez wyznaczanie i osiąganie następujących celów:
Polityka Jakości Chester Molecular
Cele strategiczne
- Certyfikacja i Doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością w oparciu o PN-EN ISO 9001.
- Najwyższa światowa jakość produkowanych klejów i uszczelniaczy anaerobowo-stykowych, kompozytów, elastomerów i innych poparta najbardziej profesjonalnymi badaniami produktów.
- Konkurencyjność wyrobów na rynkach światowych poprzez wyższą jakość i przystępną cenę.
- Świadoma celów jakościowych załoga.
- Obsługa Klientów w zakresie doradztwa i serwisu wg ich życzeń.
Cele operacyjne
- Ciągłe doskonalenie produkowanych wyrobów na bazie współpracy z odbiorcami i badań rynku.
- Rzetelne przestrzeganie warunków umów i terminów realizacji dostaw.
- Stosowanie konkurencyjnych cen.
- Systematyczne szkolenia przedstawicieli.
- Szkolenia Klientów poprzez udział w spotkaniach branżowych.
Przegląd wykonywany przez Kierownictwo
Kierownictwo firmy Chester Molecular co roku przeprowadza przegląd wszystkich obszarów firmy w celu sprawdzenia stałej przydatności i efektywności funkcjonującego w firmie Systemu Zarządzania Jakością. W tym celu Pełnomocnik ds. Systemu Zapewnienia Jakości zobowiązany jest do skompletowania dokumentacji dotyczącej:
- auditów wewnętrznych,
- działań korygujących,
- reklamacji i uwag Klientów,
- zapisów z nadzoru nad dokumentacją i danymi,
- propozycji zmian w systemie jakości w związku ze zmieniającymi się warunkami funkcjonowania firmy.
Przegląd kierownictwa służy ocenie: czy zadeklarowana polityka jakości jest realizowana a założone cele jakości zostały osiągnięte.
Za przegląd odpowiedzialny jest Prezes Zarządu.
Przegląd przeprowadzany jest przez Pełnomocnika d/s Systemu Zapewnienia Jakości z upoważnienia Prezesa Zarządu. Pełnomocnik prowadzi zapisy z przeprowadzonego przegląd.